Wanneer u inlogt op Mijn Omgeving, kunt u de prijs en meer inzien van uw abonnement. Klik hier om naar Mijn Omgeving te gaan.
Betalen via kredietkaart
Indien jouw huidige betaalwijze momenteel via kredietkaart verloopt, kan dit zo behouden blijven. Een wijziging van jouw kredietkaartgegevens kan verwezenlijkt worden via een mail die wij jou 30 dagen voor de vervaldatum van de kredietkaart sturen. Wil je jouw kredietkaartgegevens wijzigen, maar je hebt geen mail van ons ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met onze dienst op het nummer 02/454.29.56.
Betaalwijze veranderen
Betaal je via kredietkaart, maar wens je voortaan via domiciliëring te betalen? Dat kan! Vul dan het onderstaande contactformulier in, of neem telefonisch contact op met onze Klantenservice op het nummer 02/454.29.56. Wij brengen jouw domiciliëring vervolgens in orde.
Veelgestelde vragen
Indien jouw huidige betaalwijze momenteel via kredietkaart verloopt, kan dit zo behouden blijven. Een wijziging van jouw kredietkaartgegevens kan verwezenlijkt worden via een mail die wij jou 30 dagen voor de vervaldatum van de kredietkaart sturen. Wil je jouw kredietkaartgegevens wijzigen, maar je hebt geen mail van ons ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met onze dienst op het nummer 02/454.29.56.
U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:
- betalen via overschrijving
- betalen via domiciliëring
- online betalen
Contactformulier betalingen
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 14
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.